• خانه
  • بلاگ
  • 6 روش مقابله با بی انگیزگی در یادگیری موسیقی

6 روش مقابله با بی انگیزگی در یادگیری موسیقی

 

تنبلی در موسیقی

 

تنبلی و بی انگیزگی یکی از مشکلاتی است که هنرجوهای موسیقی در مراحل مختلف با آن روبرو می شوند.این مشکلات تاثیر مستقیم روی کیفیت تمرین هنرجو دارند و قرارگیری در مسیر درست تمرینی می تواند باعث پیشرفتی چشم گیر در آموزش موسیقی  بشود.

اگر شما هم تنبلی و بی انگیزگی در موسیقی رو تجربه کردید و قصد مقابله با آن را دارید با ما همراه شوید تا 6 روش مقابله با آن را مرورکنیم.

 

 تنبلی در یادگیری موسیقی

 

1-یک برنامه تمرینی ایجاد کنید.

یک برنامه تمرین منظم تنظیم کنید و تا حد امکان به آن پایبند باشید.ثبات در ایجاد انظباط و تبدیل تمرین به یک عادت ،بسیاربسیار مهم است.

 

تنبلی در موزیک

 

2-تقسیم تمرینات.

جلسه تمرین خود را به بخش های کوچک و قابل مدیریت تقسیم کنید.این باعث می شود که تمرین کمتر طاقت فرسا و دست یافتنی تر باشد.البته این که چطور تقسیم کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با روش های اصولی این تقسیم تمرین را انجام بدهید.

 

تنبلی در یادگیری موزیک

 

3-حواس پرتی ها را حذف کنید.

حواس پرتی ها را در فضای تمرین خود به حداقل برسانید.تلفن خود را خاموش کنید یا آن را در حالت بی صدا قرار دهید.سعی کنید برای تمرین،محیطی آرام و متمرکز ایجاد کنید.

 

تنبلی در آموزش موسیقی

 

4-پیشرفت خود را ثبت کنید.

ثبت کردن روند تمرین و بررسی آن می تواند در مسیر نوازندگی و تمرین شما خیلی مفید باشد،البته به شرط آن که این روند را بررسی و آنالیز کنید.

 

تنبلی در آموزش موزیک

 

5-روال تمرینی خود را تغییر دهید.

گاهی اوقات تنبلی می تواند نتیجه کسالت باشد.با کارکردن روی آهنگ ها،تکنیک ها یا سبک های مختلف برای جذاب نگه داشتن تمرین،روال تمرین خود را متنوع کنید.

 

خوابیدن هنگام تمرین موسیقی

 

6-از دیگران بیاموزید.

از  معلم موسیقی  یا  استاد موسیقی  تان درس بگیرید.آن ها می توانند راهنمایی،بازخورد و ساختاری را برای روتین تمرین شما ارائه دهند.

 

خوابیدن هنگام تمرین موزیک

 

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی آموزش گیتار،تدریس خصوصی آموزش ویولن،تدریس خصوصی آموزش پیانو،تدریس خصوصی آموزش ارگ،تدریس خصوصی آموزش فلوت،تدریس خصوصی آموزش آکاردئون،تدریس خصوصی آموزش تار،تدریس خصوصی آموزش سه تار،تدریس خصوصی آموزش سنتور،تدریس خصوصی آموزش دف،تدریس خصوصی آموزش تنبک،تدریس خصوصی آموزش نی،تدریس خصوصی آموزش تنبور،تدریس خصوصی آموزش کمانچه و سایر سازهای مد نظر شمانیاز به مشاوره و تدریس داشتید با موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید.

22924816-22924817

09362887188

همچنین در صورتیکه نیاز به بهترین آموزش سه تار در منزل و بهترین کلاس سه تار داشتید با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , استاد موسیقی , معلم موسیقی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com