5 روش تمرین موسیقی بدون داشتن ساز !!

 

 تمرین موسیقی

 

آیا تمرین موسیقی بدون ساز امکان پذیر است؟ در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که تمرین موسیقی الزاما و همیشه نیاز به ساز ندارد.می توانیم با روشهای مختلفی بدون ساز تمرین کنیم و مهارتمان را در  آموزش موسیقی  افزایش دهیم.

روشهایی وجود دارد که از زمانهای غیر قابل استفاده برای نوازندگی استفاده کنیم و تکنیک و مهارتمان را در یادگیری موسیقی افزایش دهیم.

 

 تمرین موزیک

 

5نکته برای تمرین بدون ساز:

 

1-تقلید قطعه در ذهن

اگر سازی در دسترس ندارید ،می توانید با استفاده از صدای خودتان و تمرین، به شناخت صداها بپردازید.برای این کار با تقلید ملودی موسیقی مد نظر از ترجمه نت ها به صدای درون ذهن خود استفاده کنید و روی قدرت نت خوانی خود کار کنید.

 

2-استفاده از نرم افزارها و برنامه های آموزشی

در دنیای دیجیتال امروز بسیاری از نرم افزارها و برنامه های آموزشی آنلاین وجود دارند که به شما کمک میکنند تا بدون ساز تمرین کنید.با استفاده از این برنامه ها می توانید نت خوانی،تشخیص اینترول ها و تمرین های ریتم را در  کلاس موسیقی   بهبود بخشید.

 

تمرینات موسیقی

 

3-استفاده از ابزارهای تمرینی

از ابزارهای تمرین موسیقی مانند مترونوم استفاده کنید.این ابزارها می توانند به شما در تمرین ضرب و نت خوانی کمک کنند و کیفیت تمرین را افزایش دهند.

 

4-گوش دادن به موسیقی

گوش دادن فعال به موسیقی کمک می کند تا آواها،ریتم ها و ساختارهای موسیقی را درک کنید.گوش دادن به آثار موسیقی مختلف و تشخیص و تحلیل نت ها و ریت ها به طور فعال می توانند شناخت و درک شما را بالا ببرند.

سعی کنید نت ها،آهنگ ها و ریتم های مختلف را به خوبی شناسایی کنید .این کار می تواند به بهبود شنوایی شما در قبال موسیقی کمک کند و در آینده به عنوان یک نوازنده،به شما کمک خواهد کرد تا نت ها را بهتر بشناسید.

 

تمرینات کلاس موسیقی

 

5-تمرین با دیگر نوازندگان

تمرین با دیگر نوازندگان می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از ریتم ها،تنظیمات و نت های مختلف داشته باشید.همچنین تمرین با دیگران ،می تواند به شما کمک کند تا با تمرکز بیشتر و روانی بهتر به تمرینات خود بپردازید.

 

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی آموزش گیتار،تدریس خصوصی آموزش ویولن،تدریس خصوصی آموزش پیانو،تدریس خصوصی آموزش ارگ،تدریس خصوصی آموزش فلوت،تدریس خصوصی آموزش آکاردئون،تدریس خصوصی آموزش تار،تدریس خصوصی آموزش سه تار،تدریس خصوصی آموزش سنتور،تدریس خصوصی آموزش دف،تدریس خصوصی آموزش تنبک،تدریس خصوصی آموزش نی،تدریس خصوصی آموزش تنبور،تدریس خصوصی آموزش کمانچه و سایر سازهای مد نظر شمانیاز به مشاوره و تدریس داشتید با موسسه بهار اندیشه تماس بگیرید.

22924816-22924817

09362887188

مقالات مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

برچسب ها: آموزش موسیقی , کلاس موسیقی

واحد آموزش علمی

نشانی:تهران-ضلع جنوب غربی میدان انقلاب

66864242
66369447

09362887188

واحد آموزش موسیقی

نشانی:تهران-خ شریعتی،دوراهی قلهک

22924816
22924817

09362887188

ساعت کاری موسسه

9 صبح تا 19

ارسال ایمیل:

info [at] bahareandishe.com